Misi Rahsia Yahudi Dalam Walt Disney

oleh Ibnuyaacob

(Gambar) Pengasas Walt Disney Picture, Mr. Walt Disney

(Gambar) Taman Tema Disneyland, berhati-hati dengannya!

Seperti yang diketahui, pengasas Walt Disney Picture dan Disneyland adalah seorang Yahudi Zionist yang sejati. Bukan itu sahaja, malah Walt Disney juga seorang gay atau homoseksual. Jadi tidak hairanlah semua filem-filem kartunnya menerapkan ciri-ciri homoseksual dan pornografi tanpa disedari oleh ibu bapa tetapi disedari oleh anak-anak mereka.

(Gambar) Pastor Josue Yrion

Di bawah ini saya pamerkan suatu pembentangan umum oleh saudara Pastor Josue Yrion yang membongkar matlamat rahsia kartun-kartun terbitan Walt Disney itu.

Pada gambar di bawah, dapat dilihat bahawa pereka kartun Roger Rabbit sengaja membuatkan watak perempuan tersebut berada dalam keadaan mengghairahkan. Kita mungkin tidak perasan perkara-perkara seperti ini kerana kita tidak menunggu gambar kartun berputar sehingga tamat bersama anak kita. Kita hanya membiarkan mereka melihat seorang diri.

Kekejiaan Yahudi Walt Disney ini tidak sahaja ditonjolkan dalam kartun tetapi diberikan penerapan di luar pawagam terutamanya di taman tema Disneyland. Lihat gambar budak perempuan di bawah yang menaiki patung mainan elektrik. Lihat pada gaya kedudukan Donald Duck tersebut. Dalam banyak-banyak kedudukan, kenapa pereka patung tersebut membuat gaya kedudukan sedemikian? Mungkin anda boleh jawab…

Kita biasanya tidak melihat design mesin elektrik tersebut kerana sibuk melihat telatah anak kita menaikinya. Tetapi lain bagi kanak-kanak, apabila mereka duduk di atas patung seperti itu atau mana-mana patung lain, mereka akan menghafal bentuk kedudukan patung dan rupa parasnya sekali.

Sebagai ibu bapa yang mempunyai anak atau abang / kakak yang mempunyai adik-adik kecil, diharap agar lebih teliti dan sensitif dalam ruang persekitaran. Janganlah semata-mata untuk membuatkan anak-anak kita tida menganggu di dapur maka kita menyajikan mereka dengan kartun-kartun di Astro tanpa berfikir panjang.

PS: mudah-mudahan kita menjadi umat Islam yang sentiasa mengkaji dan memerhati bukannya menelan ludah Yahudi barat.

Wassalam..

About these ads

11 responses to “Misi Rahsia Yahudi Dalam Walt Disney

  1. adi azhar mohd rusdi

    buat penulis…teruskan menyiarkan artikel2 ilmiah spt ini…walaupun kurang dari segi penyertaan dalam ‘leave a comment’ tapi percayalah bahawa sejumlah/ramai insan yg membaca artikel2 begini,tetapi kurang berminat mengulasnya….kurang berminat tapi tak bererti tak minat langsung….kip it up my brother…!! salam…

  2. Irena bt Hj Idris

    Assalamualaikum to all Muslims and Greetings to all friends of other faiths.

    I thank Allah for this gift of listening to Pastor Josue Yrion for sharing this information. I believe people who truly believe in Allah (God) practice the teachings of God, will appreciate this. We the people of the book are taught to REPEL Satans ways at all cost.

    As we are already living in the End of Times where we can see Dajjals manitestations, May Allah (God) protect us and our children from this evil curse of the people who reject God and calls people towards evil and destruction.

    Irregardless whether we are Muslim or Christian, we are created by God, and we believe in the good, and abhor evil at all cost. We all believe in the existence of God. As such May Allah protect us from this evil and give us guidance to be on the straight path, peace and salvation in the hereafter.

    As a Muslim i pray for Allah’s mercy, grace and salvation from the wickedness of the Dajjal (the Christians call him The AntiChrist).

    Seek help in Patience (sabar) and Prayer (doa).

    Yaa Hayyu Yaa Qayyum Birrahmatika Astaghistsu

    Your humble sister and well wisher in Islam
    Irena bint Idris

  3. Fighting For Truth

    pada kajian saya,tujuan walt disney menyelit aksi2 lucah dalam kartun mereka adalah untuk meracuni pemikiran kanakk2..

    mereka menggunakan minda separa sedar dimana minda separa sedar kita dapat menangkap imej sepantas 1/24 saat…walaupun mata kita tak nampak..tapi secara tak lansung otak akan menghantar dan menjadi memori..ini merupakan pengenalan awal erotik kepada kanak2..

  4. saya dilahirkan dalam generasi yang terkini dan mengakui sesungguhnya terdapat unsur2 yang boleh meracuni minda kanak2 dalam setiap kartun2 keluaran hollywood,dari 2D animasi sehinggalah kepada 3D yang serba canggih dan menakjubkan sehingga hampir menyamai kesempurnaan terutama melalui penyampian grafik yang hebat.harapan saya agar ibu bapa dapat memberi perhatian yang lebih mengenai hal2 seperti ini.mudah-mudahan Allah menjauhi kita dari fitnah besar seperti ini.

  5. awrapurnama

    alhamd.. trbuka mnda sy.. syukran buat penulis..
    aib sggh gmbr2 trsebut.. smg Allah sentiasa mnjaga kita..

  6. wirdatiarina

    Astaghfirullah!

    Memang setiap penerbitan mesti ada konspirasi tersendiri, tapi umat Islam yg jarang sedar lantaran kekurangan ilmu dan sensitiviti iman. Benarlah fakta dr al-Quran;

    “Tidak akan redha org Yahudi dan Nasrani sehingga kamu(org Islam) masuk ke dlm agama mereka.”

    Ini first time ana ziarah blog akhi. Alhamdulillah, syukran atas perkongsian ilmunya.

  7. Askum kip it up bro… pendedahan yang bagus. sekurang2nya kita tahu agenda yahudi laknat. semoga anak cucu kita terpelihara dari fitnah akhir zaman ini… waslm…

  8. adi muhammad

    salam..
    saya sdg buat kajian mengenai kartun walt disney ni.. dari manakah sumber y boleh saya dapatkan dan percayai?syukran

  9. kita sptut nye berasa malu ngn clip td tu, psl dia pun dah tau agenda kan, bg sy bnda dah lama sy sdr sbb sy dulu bnyk kleksi cter krtun2 ni, sy trpksa buang sbb dah sdr bnda2 mcm ni, biar lah sy rugi kat dunia ni tp sy x kan rugi di akhirat kelak…

  10. Pingback: sELAMAT HARI pEKErJA « Just to make you smile.blog

  11. Monster inc adalah contoh terbaik utk mensetkan pemikiran anak2 utk menerima Dajjal sebagai sekutu mereka..Dipaparkan sisi baik setiap watak monster yg utama cuba menyelamatkan kanak2..Ia membina mind setting bahawa wujudnya alam Fantasi yg menyalahi Alam2 yg telah disusun oleh ALLAH..Ia akan menyebabkan minda anak2 kita tegelincir kerana agenda ini disusun begitu rapi sedari anak2 itu kecil hingga dewasa..Hiburan adalah salah satu unsur yg digunakan oleh Protokol Zionis utk menyesatkan fikiran manusia dan sasarannya merangkumi setiap kumpulan umur dan kartun adalah sisi yg paling mudah utk menyebarkan dakyah mereka krn fitrah manusia yg tidak suka mengawal kecenderungan utk berhibur..Kesannya tidak akan ketara sekarang,namun ia menyusup secara perlahan umpama anai2 yg memakan pokok..Generasi2 yg seterusnya akan melihat kesan anai2 itu dgn berkata’”Dahulu pernah ada pokok disini.”Begitu teliti sekali perancangan mereka sehingga pada satu ketika nanti,generasi kemudian akan mendapati benteng iman dan pemikiran mereka telah ditembusi dan diganti dgn unsur2 kebatilan..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s